Félreértések vígjátéka

buszbérlésEl kell mesélnem az elmúlt néhány hét legviccesebb történetét. Nem egy nagy szám, de nekünk hangos nevetéseket szereztek itt a clubban. Nem tudom, hogyan történhetett, de valószínűleg egy buszbérléssel foglalkozó cég honlapjára az elérhetőségek közé a club asztalfoglalási száma került ki. Arra tudok csak gondolni, hogy elírtak egy számot a hétből. Esetleg a körzetszámot rontották el.

Lényeg a lényeg, hogy legalább másfél hétbe telt, mire egyáltalán sikerült megfejteni, hogy tulajdonképpen mi is történik. Az még legalább egy hétbe került, ha jól emlékszem, amíg valahogy kapcsolatba tudtunk lépni ezzel a céggel, hiszen a honlapon feltüntetett telefonszámot hiába hívtuk volna, csak saját magunkkal tudtunk volna beszélni. De, hogy ez alatt a két és fél hét alatt milyen telefonhívásokat kaptunk…

A legkülönbözőbb célokkal kapcsolatban merült fel emberekben a buszbérlés gondolata, és ezek a célok néha egészen elképesztőek voltak. Egy hét után már eljutottunk oda, hogy ha csörgött a telefon, aki csak tudott, megállt a munkájában, és figyelte a telefonáló arckifejezését, hogy vajon megint buszt akarnak-e tőlünk rendelni, vagy a változatosság kedvéért asztalfoglalásról van szó. Voltak, akik kisebbfajta fogadásokat is rendeztek egymás között, hogy vajon a következő telefonhívásban vajon mi lesz a téma. Mindenesetre meg fogom kérdezni a buszos cég tulajdonosait, hogy milyen marketingstratégiát alkalmaznak a honlap promotálásához, mert azt biztosan tudom, hogy sokakhoz eljutottak!

Címke .Könyvjelzőkhöz Közvetlen link.